fredag 6. november 2009

glattisen


HEI PÅ DERE,ALLE BLOGGERE.

Dette blir nok et kort innlegg av meg og litt blandete bilder.
Som dere sikkert vet skulle min datter komme til meg ifra Norge
i går.
Vi skulle pusle lite med såper, julepynt og div .
hun hadde bestilt rökt kolje og pinnekjött til middag ,
så vi skulle virklig ha mamma/datter dager.

MEN VA SKJER.........?



Da vi skulle ut med Balder på kvelsdturen hadde det
fröset på over alt, det lå en tynt islag over alt
og det var livsfarlig glatt .
ikke det att det hemmet Balder må noen måte.
Å nei han sprang og hoppa over alt som vanlig,
mens jeg og Lene gikk med små kinaskritt.



Da vi hadde ca 300 m til huset så jeg bare engler, madonnaer og gud vet va,
og kjente en forferdelig smerte i bakhodet.
var borte noen sek og så opp på min datter og en fremmed mann stod over meg.
Da hadde jeg tryna bakover og tatt fallet med bakhodet .
Ble kvalm og ville kaste opp mens blodet rant i bakhodet.
Klarte å karve meg hjem med hjelp og inn i fryseren etter
en grönsakspose,fölte på det stadie att jeg begynte å utvikle ett vannhode.
har i dag värt svimmel.uvel og småkvalm.
tror kansje jeg har fått hjernerystelse, så jeg ser morradagen
ann för jeg ringer legen.
Så det ble dessverre ikke slik vi hadde planlagt,men vi pusla
litt da,tror aldrig jeg har värt så ukreativ noen gang.
Nå begynner enderlig Paracheten å virke så da må jeg nok köye
Så vär forsiktig alle sammen ute på isen.

NATTAKLEM BELLA

10 kommentarer:

  1. Hej! underbar ängel och vilken klocka! WOW love it! Hoppas du får en fin helg kram

    SvarSlett
  2. Låter absolut som hjärnskakning, såklart du måste gå till läkare idag. Sen är det vila som gäller. Din stackare så typiskt när du och dottern skulle ha så kul, men det är bra att du har sällskap. Ni får små-pyssla lite. Var riktigt rädd om dig nu.
    Stor kram till er båda
    AnnaMaria
    Ps, lökarna är också köpta i Grums. På Grönberga interiör, hon renoverar nu och öppnar till jul.

    SvarSlett
  3. Nej men usch så hemskt att höra. Men du må gå till legen, det kan ju bli allvarligt det där sen annars, Var rädd om dig nu.

    Ni får ta er pysselstund vid ett senare tillfälle, huvudsaken är att du blir bra i ditt huvud ju.

    Stor kram och massa god bedring hälsningar. Kram Camilla

    SvarSlett
  4. Stakkars deg da..... Håper det går fint med deg og at du er bedre..
    Så koselig å få besøk av din datter da, håper dere får kost dere litt uansett
    Klem Kristin

    SvarSlett
  5. Hej vilka fina statyer du har :)
    ha en toppen dag kramen catthie

    SvarSlett
  6. Nææh, stakkar deg!! :o Jeg sier som jeg sier hvert år; AVSKAFF VINTEREN! :P

    SvarSlett
  7. Uff da, stakkars deg. Du må virkelig ta det rolig nå!!

    God bedring!

    SvarSlett
  8. verklig otur...låter som hjärnskakning! Hoppas det fort går om den otäcka känslan.
    Ha en skön helg!
    Ps. du har något hos mig...

    SvarSlett
  9. Thanks for visiting my blog and for your kind words. Your blog is lovely and your photos very inspiring. I'll be following you and have added you to my favourite blog list. Hope it's ok!
    Happy new week,
    Rosa

    SvarSlett

Vil bli kjempeglad om du skrev noen ord..♥

Related Posts with Thumbnails