torsdag 24. desember 2009



ÖNSKER DERE ALLE EN GOD OG FREDFYLT JUL
OG ETT GODT NYTT ÅR.


Som dere sikkert har forstått så har jeg store problem med min data.fikk nå bare lastet opp ett bilde for dere.
Jeg kommer ikke inn på bloggene til dere eller min hotmail,
Så jeg har ikke fått lagt inn noen kommentarer på noen av dere.Men dere er ikke glemt,det er bare LITT frustasjon ute å går her i heimen.;o((
Dette er nå mitt femte forsök på å legge inn en julehilsen til dere.
Men håper att jeg i 2010 vil väre tilbake for fult.

Ha en fin julekveld alle mine bloggvenner,Ta vare på hverandre,tenn ett lys for de kjäre og näre som ikke er sammen med oss mere.
la barna stå i fokus og kos dere masse.
Er så glad i dere alle.

STOR JULEKLEM FRA BELLA

16 kommentarer:

  1. Hei kjære gode Bella:)
    Saknar deg veldig:)Var godt å høyre frå deg:)Blir liksom litt bekymra for damene her inne når det blir stilt ei stund...Hehe:)
    Veldig dumt dette datatrøbbelet du sliter med:(
    Håper det ordnar seg snart!
    Ønsker deg ei god jul med masse glede og kos;)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  2. En riktigt god jul till dig, Bella, och dina nära. Låt datorn vila över julen (den kanske är lite överhettad..;))??
    kram Therese

    SvarSlett
  3. Hej
    Hoppas allting löser sig för dig.
    Jag önskar dig det.
    Sen önskar jag god jul och gott nytt år,ha det så bra.
    Kram Zara

    SvarSlett
  4. Heisann :-))

    Et flott innlegg fra deg i dag! Tusen takk for hyggelig hilsen, og jeg håper du får orden på dataen din snart ;-))

    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  5. Hej Bella!
    Jag hoppas du har haft en fin jul tillsammans med dina nära. Tråkigt att din dator inte fungerar. Ha det gott.
    Många kramar Camilla

    SvarSlett
  6. Hej Vännen
    önskar dig en god fortsättning med dina nära och kära
    kram
    Catthie

    SvarSlett
  7. Hej
    Även om du inte kan läsa detta så önskar jag dig detsamma och så önskar jag att din dator snart är ok så vi får tillbaka dig!
    Kram
    /Sara

    SvarSlett
  8. Hejsan Bella,
    Hoppas att du har fått rätt på din dator,
    tack för dina fina ord på min blog om min far, han har nu vaknat till liv igen oc allt går på rätt håll,
    det är en fin härlig blog du har, många fina bilder, jag kommer in igen till dej,
    Vintriga hälsningar
    Sanne

    SvarSlett
  9. Hejsan
    Hoppar bara in och önskar dig lycka till med bloggen, så vi kan höras snart igen.
    Ha det jättebra i det gamla och nya året, sköt om dig.
    Kram Zara

    SvarSlett
  10. Hello my dear Bella, I wish you and all your family a wonderful and happy new year 2010!!!
    Fleurette

    SvarSlett
  11. Stikker bare innom for å ønske deg godt nytt år. Håper du er tilbake snart....

    SvarSlett
  12. Ti faccio tantissimi auguri per un nuovo anno pieno di amore, salute, serenità e creatività.
    Laura

    SvarSlett
  13. Hej Bwlla
    Jag läser att du fortfarande har problem att komma ut med din dator, men vill ändå skicka dej en hälsning;

    Nu har jag en tävling på min blogg
    http://vindsromantik.blogspot.com/

    Vill önska dej, ett Gott Slut och Gott Nytt År.

    Många Kramar
    /Maggan

    SvarSlett
  14. heia..
    Håper du snart er på nett igjen..
    savner deg vettu ;)

    Vil få ønske deg og dine et riktig Godt Nytt År !!
    Jeg gleder meg til å følge deg videre :)
    Takk for et flott bloggår og tusen takk for alle de gode hilsenene du legger igjen hos meg . Jeg setter så utrolig stor pris på dem :)
    Nytt år og nye muligheter...
    Nyttårsklem fra Kari

    SvarSlett
  15. Ønsker deg et HERLIG NYTT ÅR!!!!

    Klem fra Anett:)

    SvarSlett
  16. I wish you all the best for the new year!!!

    SvarSlett

Vil bli kjempeglad om du skrev noen ord..♥

Related Posts with Thumbnails