onsdag 21. oktober 2009



Hei ......Nattevakta her...;=)

Tenkte bare ta en snartur innom för jeg legger meg.
Har akkurat mala ferdig ett vitrineskap for en kunde,
og det ble nå bra syns jeg,
.

Min vakre lille madonna speiler seg i sölvvekta mi, vekta er nok ikke så gammel,
kjöpte den på loppis mökkete og fäl,men da
jeg fikk vaska den ble den skinnende blank.


Her ser dere litt av det vi har holdt på med i snart fire år.

PUH........
Vi har holdt på å total renovere huset og hagen.
har til tider värt så mökka lei byggestöv og sagspon,
Har lagt nye tretak,panel på vegga ,tapet,gipsplater. nye golv
og bytta ut 10 vinduer
hvor mange liter med maling vi har brukt har jeg ingen aning om.
men noen liter har det blitt.




Men nå begynner jeg å se slutten heldigvis.har bare å male kjökkentaket.
lister i noen rom og div småmaling her og der.
men kjökkenet, hallen og lillegangen skal flislegges.
det gleder jeg meg til.
Speilet dere ser toppen av er de svarte plastrammene som
ikea har til salgs,jeg har mala og shabba det pluss
att det ble satt speil i det.
Jeg ble så veldig fornöyd att jeg kjöpte ett til soverommet også.
h




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil bli kjempeglad om du skrev noen ord..♥

Related Posts with Thumbnails