onsdag 30. september 2009

kjökken


mine små kjökkenting






Disse herlige såpeholderne kjöpte jeg på loppis i sommer, vi var en uke i Dalarna
og der ble vel alle loppiser gått igjennom med lupe.
herregud så mye lekkert du kan finne. så disse såpeholderne lengst inne på en hylle med det samme jeg kom inn i lokalet, MEN så att en röslig kar var på vei til samme hylle og da grep panikken meg...................ikke sören......... de er mine........
småsprang så fort de korte beina kunne uten å virke som en idiot
han kom selvfölgelig först til hylla og ser han strekker seg etter de.
slaget er tapt
MEN
da ropte hans frue
han satte de ned ,snudde ryggen til
og vips så var de mine
PRISEN
10 KR STKDisse fine flaskene så jeg også masse av i Dalarna til 10 kr stk,
men det ble så mange andre kjöp så de ble helt glemt. angret som en hund etterpå.
Men ved grensen her er det loppisboder som jeg stikker innom iblandt å titter, pleier ikke bli
så mange kjöp da det er veldig dyrt der.
tror de att det er gull de selger???
men da jeg så et bord med en haug av disse flaskenen kastet jeg meg over de med en gang,
plukket med meg 5 stk.
og prisen.....10 kr pr stk. noen dager dro jeg tilbake da jeg hadde lyst på fler
tok de 6 som stod igjen og betalte da bare 40 kr for alle.

:) :) :) :) :) :) :)

Disse fine röde monogrammene har jeg vunnet på tradera
og den fine hylla er ett loppis kjöp i sommer for 30 kr
den var da i furu, men ble fort hvit

skal vise dere flere loppiskjöp en annen gang, må ta siste ströket med hvitmaling
på settebordene mine og hoppe til köys


ha en god natt alle bloggere

nattaklem

isabella

12 kommentarer:

  1. Hei.. Så koselig at du har begynnt ordentlig med å legge inn innlegg.. Når man skjønner det, er det jo sååå gøy å gjøre det.. Venter spent på innlegg for i dag??!!?? ;O)
    Klem fra Black Beauty`s datter ;O)

    SvarSlett
  2. Hej goa DU!
    Tack för omtanken o fina hälsning!! Det värmer!
    ta trist när det blir så..men men...

    Så vackra flaskor du visar!!Mysiga!

    Kram Millan ♥

    SvarSlett
  3. Tack goa rara du!!! Det var nog det snällaste någn någonsin sagt till mig i hela bloggandia!!!


    T A C K ! ! ! ♥

    SvarSlett
  4. Vilken mysigt blog! Min första gången här och ja älskar dett! <3
    Med många kramar,
    MariaK

    SvarSlett
  5. Hej! tack för ditt besök på min blogg och för din fina kommentar! Kul att du hittade till mig! Å så fina saker du visar, loppis är det din passion också?? man kan göra fina fynd! ha en underbar dag!

    SvarSlett
  6. Aha ser att du fått fart på inläggen. Snoka skulle vi till en gång, men körde nog fel, vi hittade det inte! Var på väg till Kongsvinger då. Så mycket fint du fyndat, hyllan med monogramhanddukarna och skärbrädorna jättefina. Och billiga fina flaskor har du hittat.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  7. Hej Isabella! Tack för titten hos mig.. va fint du också har det.. ja länkar dig så ja kan komma tillbaks... kram sussie

    SvarSlett
  8. Ja, hvor jeg har fått interiørkunnskapene fra, ja si det.. Fikk det vel inn med morsmelka kanskje?!!? Det og noe annet hører jeg folk si..

    SvarSlett
  9. Hej

    tack för så fina ord om min blogg:)
    Oj det värmer:)
    Här är det också så fint, återkommer.
    Hoppas d går bra att jag länkar dig
    Ha en fin torsdagkväll
    Kram Sari

    SvarSlett
  10. Hello Bella! Such a nice name you have...in Italian Bella means beautiful!!! Your home is so lovely...nice blog you have!
    Glad to meet you!
    Vale

    SvarSlett
  11. Sitter og smiler når jeg leser ditt innlegg:o) Ser deg for meg med stø kurs mot disse nydelige såpeskålene. Forstår deg godt-så fint at det var du som fikk dem:o) Flaskene har bare en herlig grønnfarge og denne hyllen din var en inspirasjon i seg selv! Må kikke mer på den for å få med meg alle detaljer:o)
    Legger meg til som følger hos deg og gleder meg til det som kommer av innlegg her, for vi har samme stil:o)))
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  12. Ja, jeg skjønner at du er missunderlig på den.. Det burde alle være.. Den er bare hel skjønn.. Er veldig fornøyd.. Du får ta deg en tur snart så du får som du sier prøvesitti!! Hehe

    SvarSlett

Vil bli kjempeglad om du skrev noen ord..♥

Related Posts with Thumbnails